Ben de bebeğim doğdu küvezde kaldı bir enfeksiyondan hastaneden eve geldik Ananem gelmiş ee bebeği Verde sevelim hayır veremem dedim kendisi toplasın sonra seversiniz doktor izin vermiyor dedim anlattım anlayacağı şekilde küstü gitti bana aramız o zamandan beri açık neymiş sevdirmemişim isteyen istediğini anlasın çocuğum konusunda herkese net tavrını koy anlasınlar yani sonra çocuğum alerjik çıktı daha çok dikkat etmem gerekiyor şimdi kimse öpmez bebeğimi herkesi de uyarırım bir tek ben öpüp kokluyorum o da çok seviyor sıkıyorum hatta sesi çıkmıyor balküpüm