mehtapelifada canim o artık bebegin kendi huyu olduğunu dusunuyorum. Cunku benim oglum 3 6 ay arasinda gece deliksiz uyurdu. 6.aydan sonra coştu cocuk uyumuyor. Hele geceleri aman allahim yani… zorla kendini uyandırıyor. Bende gunduz aktiviteler yaptiriyorumz uyuturken uykusunu getirecek seyler yediriyorum, esniyor mesela 2.esnemeyi gorunce hemen uyutmaya aliyorum, karni tok oluyor alti pek ama yok uyumuyor. Bebekler kendileri karae veriyor anlayacağın. Sen ne yaparsan boş..🙄