Cerenimo6 Merhaba hanımlar Oğlum 15 aylik 4 numara yakını goremedigini fark ettik gozluk kullanıyor ama gözlüğü cikarttigimiz zaman gozlerinde kayma yapiyor doktor normal demisti ama ben cok tedirginim kaymasi var mıdır diye sizde de oluyor mu?
Icot Cerenimo6 merhaba , yeğenim de 15 aylık ve göz derecesi sanırım 2,75 ile 3,00 dü. Gözlerinde kayma oluyor evet. Doktor gözlüğü düzenli takmak gerekiyor düzelmesi için demiş.