Kizlar merhaba, emzirme sutyeni kullandigim zamanlarda sut birikmesi oldu. Ama sutyenden oldugunu hic anlamamistim o zamanlar. Sonradan fark edince yarim atlet sutyen kullanmaya basladim. Hem bez oldugu icin yumsak hem de gogsumu sıkmıyor. Ancak yine mastit oldum. Buyuk beden kullanmama ragmen sut birikmesi oluyor. Sutyensiz de olmuyor. Ne yapacagim bilmiyorum😔