Herkese hayırlı kandiller güzel anneler.
Bir sorum olucak sizlere ben 15 aylık bebeğimi emziriyorum ve hamileyim. Memeye çok düşkün özellikle geceleri emmeden uyumuyor ve çok sık kalkıyor nasıl keseceğimi de bilmiyorum açıkçası.
Kısacası hamileyken emzirilir mi ya da emziren var mı aranızda.