Deletedmom280 Sem2555 cok agrım var kontrol de gıdemıyrm delırcm yemın edrm bu nasıl bı cagresızlıktır
Mrvykn İçme canım. Sadece parol. Zorunda kalırsan o da. Ki ben yurtdışındayım, bana parol gibi bi ilaç dahi vermedi doktor. Ama Türkiye’de o ilacı öneriyorlar. Dikişlerim için bile ağrı kesici kullanmadım ya, Allah’a emanet geldim bu Güne valla 😁
Durukaninannesi Nekwam bilmiylrdum canim iyiki soyledin benim eşim kronik astım ve başı ağrıdığında hep dolorex içer
Nekwam Durukaninannesi astim hastalarına ozel dikat gerek ztn bu donemde canım. Rabbim korusun inşallah bizi ve tum sevdiklerimizi🤲🏻 bende herkes biliyordur diye düşünüyodum heryerde paylaşıldi bu çünkü. Dünya saglik örgütün tavsiyesi imis simdi araştırdım.
MuhammedAmine Deletedmom280 raporlu bir ilaç değilmi o ? Annem migren hastası o kullanıyor . Ücretli alıyorsunuz sanırım . Çok ağır bir ilaç emzirirken içemezsin diye düşünüyorum