Asmrtgkt-38 aşı takvimine uyulması gerekiyormuş gereken zamanda bağışıklığın sağlanması için. Onlarla ilgili yeni bi karar alındı mı alınmadı mı bilmiyormuş o yüzden diyor ki ebesini arasın değişme varsa ona uysun değişme yoksada ocağın en tenha olduğu zamanda gitsin gerekirse içeri girmeden ebeye haber versin pda hazırlığını yapsın anlık olarak girip çıksın diyor