Doğduğu günden beri mama artı meme olarak gidiyoruz. Doktorumun önermesi ile SMA aldık. Bugüne kadar mamaya bağlı olarak kabızlık gaz kusma gibi şikâyetlerim hiç olmadı.
Mama sindirimi biraz daha zor olduğu için illaki kabızlık oluyor, 1 çay kaşığı zeytinyağ damlatıyorum içine çok huzursuz olduğu günlerde biberonu asla sallayarak mamayı eritmiyorum. Salladıkça hava kabarcığı olduğu için daha fazla gazlandırıyor. Bir kaşık yardımı ile karıştıra karıştıra hazırlıyorum.