kirazcdemirci-1019 Merhaba biz 6aylik olduk 4 ayliktan bu yana dis kasinmamiz var ama hala dişimiz cikmadi. Sizler bu sürecte neler yaptınız jel kullanmak istemiyorum dis kasintisini nasil giderebilirim acaba?
Reyyan123_ kirazcdemirci-1019 bizimde çok erken kaşınmaya başladı dişimiz hala cikmadi 7 ay 12 günlüğüz doktorumuz soğanı cam rendede rendele içine karanfil koy dolapta beklet biraz jel gibi olur dedi yaptım işe yaradı gerçekten yada yeşil soğan ver acısını alır dişlik jel hiç işe yaramiyor
Pinkbery kirazcdemirci-1019 hic gerek yok jel kullanmayın zaten doktorda cok önermez. Doğal bir sürec bu. Vakti gelince diş cıkar. Cok aşırı huysuz ateş falan olursa ozaman tedbir alırsınız. Onun dışında birsey yapmanıza gerek yok. Pırasa verin iyi geliyor.
Busraa15 kirazcdemirci-1019 bizim bugün patlamış galiba çok ağladı calpol verdim sakinledi şimdi bende ne yapacağımı bilmiyorum sabah edicez galiba bugün
Deletedmom114 Diş kaşıyıcı kullanabilirsin canım içi sulu olanı 5 dakika buzdolabında bekletiyorum soğuk olmuyor ama yine de soğuduğu için soğuk rahatlatıyor bir süre 🤞🏼
MrsG kirazcdemirci-1019 ben verdim soğan kısmını kabuk kabuk soyuyor başında durup takip etmek lazım.