Merhaba.bizde 3 aylikken göz capaklanmasi icin gitmistik.Doktornsadece uzaktan bakip 6-7. Ayda gelmemizi istemisti.biz 6 aylik olduk ama ben yinede gitmeyeceğim.Bu ay kan tahlili yaptiricaktik demir degerlerine bakmak icin.Doktorumuza whatsaptan yazdik haftay randevumuz var ne yapalim diye.Doktorumuz 9. Ayda göruselim.Durumlar karisik diye dondu.Kisaca hastaneye gitmemizi istemiyor.Hastanede Medicana.Bence çok acil bir durum olmadikça şuan hastanelere gitmemek gerekiyor.