ozlemo kesinlikle çok haklısınız ama kendimden örnek verecek olursam oğlum 20 günlükken bir anda bir gece yarısı tık diye sütüm kesildi abartmıyorum bir anda ne olduğunu anlayamadık çocuk aç kaldı ağlıyor bir yandan biberon almıyor mamanın tadını sevmiyor bir yandan sonra hemen bi semizotu salatası yaptım bol dereotu aaaa tık diye sütüm geldi çünkü inandım geri gelecekti ama sizi anlıyorum aklım gitmişti o an. Adet dönemlerinizde ekstra bol bol sıvı tüketin mümkün olduğunda dinlenin dereotu yeşil kabak kuru soğan semizotu petibör bisküvi her türlü komposto bulgur pilavı deli süt yapar tahin helvası bunlar tecrübe ile sabittir benden tavsiye 🥰 boool emzirmeli günler 😌