Oğlumun 4. Ay atağı yarın bitiyor. Daha dün dedimki acaba bitince ne olacak saat başı uyanmalari bitecek mi artık uyuturken bin takla atmadan direnmeden uyuyacak mı. Bitmesini iple çekerken bugün oğlumun alt damaginin şiştiğini
Fark ettim huysuzluk salya artması ve ishal de var. Ve 2 gecedir ağlayarak uyanıp kucağımda uyumak istiyor. Sanırım dis geliyor. Bana sabir dileyin arkadaşlar 😀 uyku eğitimi, gece kesintisiz uykular gündüz 1er saat uyku hayallerim başka bahara kaldı 👍