zeynepzeze Bepanthene, hametan, sudocrem, hamazinc ve zeytinyağı kullandım hiç biri geçirmedi. Başka ne kullanabilirim? Mustela veya desitin kullanan var mı?
Yasemin89- zeynepzeze bezini değiştirin ve ıslak mendil kullanmayın pamuk kullanın kuru bir bezle de kurulayın ki nemlenince poposu mantar oluyor. Mantar olduysa travazol ya da fuggy krem vermişti bize doktorum iyi geliyor.
Bhs zeynepzeze ben de ne yaparsam yapayım geçmiyor bez değiştirdim ıslak mendil de sürekli kuruluyorum da ama her beZde mustela sürersem iyi oluyor. Desitin se kuşlandım o da iyi gibi ama mustela daha iyi
Aysimaahmet Bende burda duruyum kızım 10 aylık hasta olmuştu antibiyotik kullandık pişik yaptı oda ama sabunlu suylu yıkayınca biraz iyi geliyor
zeynepzeze Yasemin89- Bezini değiştireyim. Pamuk kullanıyorum travazol de kullandım diğerlerine göre daha iyi geldi
Yasemin89- zeynepzeze umarım kısa sürede geçer bize de hametan iyi geliyor. Bezini değiştirmiştim hemen mantar oldu tekrar kullandığım beze döndüm.
Aysimaahmet Travazol ağır bi krem ama bebekler de kullanılması doğrumu bilemedim çok iyi krem etkisi falan biliyorum
Masal51 zeynepzeze mor cnm dgrlerine hc para vrme en iyisi bu bepantol bile pisik ypyo o kdr tanitiyolar
AhmeTubq zeynepzeze ben fito krem kullanıyorm en kötü kanayan pişiği bile 2 sürmemde geçirdi çok faydasını görüyorum sonuçta yara ve yanık kremi bebekler için de kullanılıyor diye biliyorum
Deletedmom114 zeynepzeze bez değişimi yapıp ıslak mendil sürme canım. Altını tamamen doldurmasını bekleme sürekli değiştirmek gerekiyor pişik bitene kadar. Ilık su ile temiz bez kullanarak temizle altını ve ıslakken altını kapatma biraz hava ile kurumasını sağla
BenMathilda zeynepzeze Hiçbiri işe yaramiyor. Doktorlar her ne kadar onermese de gunde bir iki kez pudralamak ve sabah aksam trosyd veya travazol kullanıp aralarda o bahsettiginiz diger kremleri kullanirsaniz + her gun veya iki gunde bir banyo yaptirirsaniz daha hizli iyileşir..
Rrraaaiiinnn zeynepzeze bebegım 2 aylıkken pısık oldu Bı yer 6 aylık oldu hala gecmedı desıtın gecırıyordu sabaha Bı daha oluyordu doktor travazol verdi kortizon lu diye kullanmak istemedim ama mecbur kaldım 4 gune gecırdı sukur 1 aydır tekraralmaadı bazen mecburen ıyı okmasada kullanıyoruz ılacları ama sonuc bitti sımdılık bence sende dene derim