AlyaaSrmrt evet doktorunuz tam zamaninda cok guzel mudahelede bulunmus.
Ben doktoru dinlemedim zamanında mudahelede de doktor da bulunmadi.
Boylelikle hastaligi iyice ilerledi ve sonunda hastaneye yattık. En bastan onlem almaniz en guzeli, 1 ilac vermekten kacarken hastanede 2 ayri antibiotik, 4-5 farkli ilac hava kullandik..
Umarim ilerlemeden atlatirsiniz, gecmis olsun.