Selam canlar.1,5 saat dogumhanede kaldıktan sonra sezeryana alındım.bebegim kanalda sıkıştgından doğuduğunda kafası yumurta gibiydi herkez çok korkmuştu.şuan 54 günlük baya bi düzeldi ama sanki daha var gibi.bu durum düzelip kafası yuvarlak olurmu bide varmı bunun için bi öneriniz,yastık gibi yada herhangi bişey?