Onedroplove ozge bende burda bekliyeyim oğlum 20 aylık zorla yemek yediriyorum hiç istekli yemez ve kilosu çok düşük doktor böyle giderse raporlu mama vericem dedi çokta hareketli kilo almamasını ona bağlıyorum ama şu iştahsızlık beni çok 😔
Singlemom ozge benimkide almıyo doktorlar tipi böyle diyo.4 öğün ek gıda alıyo aralarda da emiyo yada mama.ama nereye gidiyo bilmiyorum 6 buçuk aylık 6 300 😢
Pinardgn-22 ozge benim kızımın ki de durdu kilo alımı oysa ek gıdayı alıyor aralarda da emiyor anlamıyorum nereye gidiyor
Janss ozge Doktor bir şeyi yok diyorsa dertlenmenize gerek yok. Persentil tablosunda ortalamanın altında mı gelişimi bebeğinizin?
Prematureeannesi Kilosunu da söyleseydiniz keşke benim oğlum 14 aylık 6.300 bizim kadar zayıf olamazsınız herhalde biz 4-5 ayda bir 100 gram alıyoruz
Yasmin_32 Singlemom benim kızım da 6.5 aylık 6500 kilo geçen ay hiç kilo almadı bronşit oldu bu ay bari alsın dedim yine tık yok birde 3 kere ek gıda alıyor emiyor hayırlısı yapılacak birşey yok sanırım
Janss ozge Önemi yok. Nasıl besleniyor? İştahında bir azlık var mı? Kan değerlerine bakıldı mı hiç? Çinko,B12 vs?
Prematureeannesi Adarenn erken doğmuştu zaten ilk 3 ay 1 kilo aldı sonra ki aylar 100 gram bile almadı