Azizeugur Bebeğinizin reflüsü ne zaman geçti acaba, biz 4 aylığız hala çok rahatsızlık veriyor ne zaman geçecek acaba 😑 ek gıdaya geçince rahatlatıyor mu 😑 doktor 5. Ayda ek gıdaya geçebiliriz dedi o zamanı bekliyorum sabırla
Deletedmom113 Azizeugur geçiyor cnn merak etme kızımda baya yoğundu ama 4,6 ayda azalır 9 ayda biter inşallah
canparcam123 Azizeugur bizde de reflü teşhisi konuldu çok kusuyordu ilk zamandan beri bu ay kilo almayınca doktor mama ve toz bi ilaç yazdı sanırım 6aya kadarda sürer oğlum 3ay 9 günlük şimdi😏
Azizeugur Deletedmom113 inşaallah sizinde her uyuyuşunda ağlayarak mı uyurdu gece uyuturken uyuyor 5 dk sonra uyanıyor tekrar uyutuyorum 10 dk sonra uyanıyor böyle böyle 4 ya da 5. De dalıyor 😑
Deletedmom113 Azizeugur normal cnm zaman zaman oturuyor merak etme Suan benimki 19 o dönemler öyle oluyor
Gamzesizgamze Azizeugur geçmiş olsun inşallah geçer. Benim kızım da 2 aylık şu an. Kusmaları arttı. O yüzden merak ettim. Doktorunuz reflü teşhisi koydu mu yoksa bunun reflü olduğunu nasıl anlarız?
Azizeugur Deletedmom113 inşaallah en kısa sürede geçer bazen sabrım dayanma gücüm kalmıyor artık 🤦🏻♀️
canparcam123 Gamzesizgamze oğlum çok kusuyordu misal mama da versem emzirsem sonrasında mutlaka kusuyordu artık kıyafet değiştirmekten yoruldum ki hala öyle şimdide yani
Azizeugur bebegiminbesigicamdan sırt üstü yatınca mide mi rahatsız oluyor artık anlamıyorum ama öyle bi ağlıyor ki uyuyacağında, bi de emerken ağlayarak bırakıyor, doktora sordum ne zaman ağlatmadan uyutabileceğim diye reflü geçince dedi 😑
Ahsen123 bebegiminbesigicamdan mide rahatsz oluyor hazmsz oluyor uyuyamıyor kızım 13 aylk uyutyrm kuscağı için uyanıo ağlıyır uyanıyor 10 sanye snra kusuyor
Deletedmom113 Azizeugur iste oyle deme evet o donem cok zor ama geçiyor hep kendine sabret gececek de ’ve sana moral olur cnm