Kasım-aralık 2018 dogumlu bebeği olup bı sıralar uyku düzeni mahvolan var mı acaba? Herşey çok güzel gidiyordu kapıdan cıkıp uyumasını bekliyordum biraz konuşup. Sonra sabaha kadar uyuyordu. Şimdi yanında biri uzanmadan asla uyumuyor, kapıdan cıkacak gibi olursak basıyor cığlığı… ve geceleri de 1-2 kere uyanıyor mutlaka :( sizde durumlar nasıl?