Ahsenveannesi bizim de vardi kac gündür saglik ocagina goturdum agri kesici verip gonderdi gecmedi iki gun sonra daha kotu oldu tekrar koturdum cigerlerine inmis zaten obur getirdiginde de vardi ilerlermis dedi dengesiz antibiyotik basladik oda kusma ishal pisik yaptı tekrar bu sefer gece 11 de hastaneye gittik buhar verdiler ilaclarini degistirdiler buharin şurubu oluyormus onu falan verdiler kendinr geldi yavrum cok gecmis olsun size de bu aralar salgin var sanirim oglumdan da bana gecti grip 😏