mmeleky merhaba, bebeğimin doğumundan beri sürekli emzirme ile ilgili şeyler okuyorum. Ben de sezaryen doğum yaptım. İlk iki gün memeyi ağzına verebilmek için deyim yerindeyse adeta savaş verdik. Zorla ağzının içine teperek vermeye çalışıyordum, çok acı çektim ama sonunda aldı. Mümkünse bebeğiniz ile aranıza silikon uç vs. gibi şeyler koymayın. Bol bol ten temasında bulunun. Emzirmekten vazgeçip pes etmeyin lütfen. Mamayı giderek azaltıp tamamen emzirmeye geçebilirsiniz umarım. Kolaylıklar dilerim.