ygtmrv 18 gunluguz doktorumuz artık 2 saatten önce emzırmek yok dedı hazmetmesi açısınsan. Sonra bebek hazmedemıyor kusuyor hıckırık tutuyor gaz oluyor uyuyamıyor. Süre oyuzden onemlı bebeklerde mide 2 saatten once bosalmıyor.2 bucuk 3 saatte bır uyanınca kendısı ne zaman uyanırsa ozaman emzırıyorum bu aralıgı oturtmak onemlı