GkhanKbr Sezaryen ile doğum yaptım bugün 7 gün oldu dikişim de sorun yok ama dikişin sağ altı dün kaşınmaya başladı ve bugün uçuk gibi bir şey çıktığını gördüm bunu yaşayan var mi ? Nedir bu ? Dikişle alakalı değil sağ altında ayrı bi yerde ?
Ahsenveannesi GkhanKbr iyilesmeye başladığı için kaşınıyo benim dikisin sag ustte cikmisti sivilce gibi ayni hatta icinden beyaz bisey geliyodu sağlık ocağına gitmistim bakti bisey yok dedi oyle iyilesti gitti sukur
Urazveannesi GkhanKbr benimde olmuştu canım aynısı mı bilemem ama baticonla temizliyordum her banyo sonrası 👍
GkhanKbr Talharas Ne demişti doktorun canım maalesef Almanyadayım ve fotoğraf atma falan yok bunlarda 🤦🏽♀️ Dikişte değildi demi senin de ?
GkhanKbr Ahsenveannesi Doktora göründün mü canım bana da bi aile hekimi tanıdığımız uçuk dedi oynama dokunma dağılır her yere oraya dokunup bebeğine dokunma biraz bekle geçecektir dedi. Sıcak uygula Korkut dedi 🤷♀️
Ahsenveannesi GkhanKbr yok gorunmedim her gun baktim acaba cogalir mi die dikkat ettim cogalmadigi icin gitmedim Bi de sey yap bak gobegin aşağıya sarkıyosa terler terletme bez koy kuru kalsin korkma ben korkmustum hic bisy olmadi her gun bak aynadan kendiligine kaybolcak