Merhaba arkadaşlar bebeğime doğdugundan beri mama vermeye calışıyorum bence sütümün yetmiyor çünkü aptamil sma bebelac ve en sonda evolviva denedim hiçbirini içmedi zorla verdim kaşıkla hep kustu ve biberon başlığınıda tutmuyor emzik tutmuyor şimdilik sütümle idare ediyoruz 2 aylığız ama ileride ek gıdaya baslamamız gerekicek ve hep böyle devam mı edicek başına gelen varmı deliricem denemeğim emzik kalmadı nereyse tavsiyeniz varmı yaşıyan varmı emzik ve biberonu agzına koyduğum zaman midesini bulandryor