Bhar Canım ben her daim yaptığı yardımlar için eşine teşekkür eden biriyim. Tabiki ona da söyledim. Burada paylasmamdaki amaç böyle güzel kandil gecesinde eşine yardim eden tüm eşlere duacı olmak ve olmayanlara ise gonullerimizi birleştirerek yine duaci olmakti. Yalniz keşke sende bu şekilde bir yorum yapıp insanın gönlünü kırmak yerine bir Allah razı olsun diyebilseydin. Ama olsun Allah senden de razı olsun..