Sln1010 yorumlar ne kadar acımasızca kendi adıma çok üzüldüm. Benim de oğlum 18 aylık ve ek gıda ile arası başından beri berbat neler denemedim neler ama yok yemeyen çocuk yemiyor. 3 gün aç gezdi yine yemedi. Sadece süt içiyor. emiyor ve keçi sütü. Nadiren yerse yer ama sadece tadımlık. Anne sütünü kesmeyi düşünmüyorum bende 24 aylık olmadan kesmeyeceğim nasipse. Kilosu da düşük 9 buçuk aylardır. Sanki kendi keyfimizden yediriyormuşuz gibi ithamlar okuyorum bu tarz postlarda ve çok canım sıkılıyor.