Sln1010 Tabiki yiyemez diye bir şey yok kızım 22 aylık olmak üzere pirzoladan,süt mısıra,çerezine kadar herseyini yiyebiliyor. Yiyor diyorsam da ek gıdayla arası şahane gelişimi mükemmel demiyorum. Burada beni tanıyan arkadaslarım var ek gıdayla olan savaşımızı bir ben bir onlar bilir. Hala günün bir öğününde mutlaka ağlarım yemiyor diye. Ama sizin gibi yemiyor diyip onun taleplerine boyun eğmedim. Artık büyüdün sende bizimle sofraya oturmalısın dedim,1 günde alman gereken protein,calsiyum ve karbonhidrat miktarı şudur dedim yumurtasından bakliyatına,sebzesinden kefirine herseyi verdim. Yumurtayı sevmedi mi bir gün omlet bir gün yağda bir gün pankek gibi dünya çeşit hazırlıyorum hiç usanmadan. Kendinize ve kızınıza yaptıgınız kötülüğü tahmin bile edemezsniz. Yanlış anlamayın asla kırmak için söylemiyorum ama izlediğiniz yol hiç ama hiç doğru değil. Memeyi tamamen bıraktırmanız gerekiyor,en azından gündüzleri. Sizin sütünüzle doyması imkansız. Onun hem sağlıklı gelişiminden,hem uykusundan herşeyinden çalıyorsunuz. Yemiyors diye pes etmeyin. Keşke cok daha önce yardım isteseydiniz,ya da vaktinde farklı bir doktordan daha destek alsaydınız.