Skn233 söylenenlere karşı bende vermedim ama vermem gerekiyormuş ki sizde verin bence. D vitamini çok az alabiliyomuş sütten ve diş çıkmasında da büyük önem taşıyormuş. Ayrıca bıngıldağı kapanmaz vermezseniz bu da ameliyata kadar gider dedi doktorum vermelisin dedi öyle diyince pişman oldum vermediğime oğlum 9 buçuk aylıkken diş çıkardı öncesinde hep kaşınıyordu. Dikkate alın verin kızlar. Sonuç olarak herşey bebeklerimiz için. Demir ilacınıda verin şuan ikisini kullanıuorum bende.