Merhaba arkadaşlar malum virüsten dolayı dışarı çıkamıyoruz evde neler yapıyorsunuz. Benim 4 aylık bir bebeğim ve 4 yaşında bir ogluşum var evde sıkılıyor tabi devamlı çizgi film oyunlar boyamalar yapmıyoruz ama bi süre sonra yine aynı 😒ben zaten 4 aydır çıkmıyorum o ayrı bir bunalım 😂bebek olduktan sonra kendimi eve kapattım😂 siz neler yapıyorsunuz çocuklarınızla nasıl vakit geçiriyorsunuz 🥰🙃