Sdeali bebeğim 8 ay 7 günlük bizde 4. Aydan beri kullanıyoruz. Bağırsak düzenleyici olduğu için bizde prebiyotik niyetine kullanıyoruz canım. Ama aşırı gazlı bir bebekse tek başına pek Bi faydası olmayabilir ek bir gaz ilacı kullanmanı söyler doktorun.