İlla arkasına bi yastık falan koymam gerekiyor. Sürekli olmasa da kendini arada bi arkaya bırakıyor. Ne zaman tamamen yastık olmadan oturabilir? Yüzükoyun yatırıyor kendini, dönüyor, ileri geri sürünüyor ama oturmada bi sıkıntı var. Bir de iki gündür poposunu kaldırıp bırakıyor emekleyecek gibi. Sizin bebişler neler yapıyor? Oturamaması normal midir acaba?