Berilsare ilk başka mamayı az yapıp içine çok az şekerle tadlandirip verin daha sonra alışınca mamayı bı kaba boşaltın içine pastaya konulan vanilyads 2 paket karıştırın tekrar mama ksbina dökün mamanın ağzı Aralık li olarak açık bırakın kokusu gitsin kokusu gidince vanilya kokusu kalıyor onada alışınca yavaş yavaş sade icirin icicek inşallah çünkü benim kızımda içmiyirdu bu yöntemi kendim denefim ve şuan sade içiyor çok şükür ☺️♥️