laleninannesi benim kızım 6 ay 9 günlük..yani 7. Aya doğru gidiyoruz..doktorlar ay bitemden hesaplamiyorlar..yani siz 7.ayda derseniz doktor kayıtta bakıp 6.ay diyor… eşim bikere ayı bitmeden yanlış söylemişti doktor düzeltmisti.ordan biliyorum..6.ay bitmemiş oluyor 7..aya girmemiş oluyor..anlicağiniz kısa ve net 6.ayda diye düşünün..