Merhaba anneler.
2.5 aylık oğlum 3-4 gündür fazla fazla kusuyordu.İdrarının da kokusu biraz değişmişti. Şu dönemde her şeyi göze alıp hastaneye götürdüm🙄 idrar yolu enfeksiyonu çoktu.doktor 5 gün boyunca olacağı bir iğne verdi.Amikozit. Antibiyotikmiş galiba.Yaptırdık rahatladı, en azından uyuyabiliyor artık.Tekrarlama ihtimali var mı acaba?başına böyle bir şey gelen var mı?Doktor iğneler bittikten sonra enfeksiyon temizlenmişse sünnet yaptırın dedi.Ama bu virüs zamanı ona cesaret edemiyorum.Nasıl koruyabilirim tekrarlanmaması için.