milaseren
bizdede durum ayni ilk zamanlar burnu tikanip nefes almakta uzun sure gucluk cekiyordu burun spreyiyle burnunu actigim bile oldu agizdan nefes almayi pek beceremiyor bebekler... Tikanip cirpiniyordu odum kopuyordu kendine getirene kadar.... 5,bucuk aylik olduk hala burnundan kusuyor ama artik alisti yavrum bi yandan guluyor...
Hep diken ustunde olmak gerekiyor kendini kurtarmayi ogrenene kadar :/