Dgzm Arkadaşlar merhaba. 3 gün sonra kızım 8 aylık olacak. İncilerimiz daha gelmedi. Son üç gündür baya huysuz sebepsiz yere aglamlari başladı. İlk çocuğum tecrubesizim. Çıkacak gibi duruyor mu sizce ? [img]https://i.hizliresim.com/GINfnD.jpg[/img][/url]
Ebrutoprk Dgzm zor valla benim kızım yaşına gelecek hep o şekilde kabarık bir şekilde hala patlamadı 🤨 hemen çıkmaz yanı
Momofkerem Dgzm bizim 5 aylıkken bu şekildeydi 7 ayda patladı o dipte olan beyazlıklar iyice yukarı çıkıyor bembeyaz deri altında gözüküyor uçlar kabarık oluyor sonra 1 hafta 10 güne çıkıyor bizim öyle oldu en azından :)