Arkadaşlar 20 günlük bebeğimin boynunda tam boğum yerinde boğazın başladığı gövdenin bittiği yerde iki tane yan yana mercimek büyüklüğünde sert ele gelen şişlik fark ettim. Dışarıdan da kızarık. Var mı bilgisi olan, neden olabilir? Doktora götüremedim henüz pazartesi inşallah.