Buketvebade Valla arkadaşlar ben yazan hanfendiyi tenzih ediyorum ama bu yardım işi burda çok suistimal edildi gerçekten kimsenin günahına girmek istemem ama çok kişi burdan yardım aldı ve bunu alışkanlık haline getirdi burda bende yardım aldım bir annemiz bebeğinin küçülen kıyafetlerini verdi bana bir annemizde bebek arabası verdi Allah bin Defa razı olsun sonra instagramda yardım sayfası açıldı ordanda bir annemiz mama için yardım edecekti fakat ben aldığım için başka annemize gitti o yardım iyiki de gitti çok ihtiyacı varmış ama gerçekten bunu suistimal eden çok olmuş haberiniz olsun yazan hanımefendiyi gerçekten uzak tutuyorum konudan çünkü bir fikrim yok diyeceğim şu ki verdiğiniz kişilerden bir belge falan isteyin
SedaOktenzbier Buketvebade ne belgesi pardon??fakirlik mi ? ihtiyaçlık mı? işsizlik mi?burda herkesin vicdanına kalmış, bebek için yapıyoruz yardımları..para vermiyoruz ki
SedaOktenzbier dugmeninAnnesi vermeeeee oçocuğa o mamayı vermeee.. valla yardım edesim gelmiyor inan ki çocuğu şişiriceksin diye :(
SedaOktenzbier dugmeninAnnesi bak canım, bebeğine fazla cc vermen büyük bir hata..o ne versen onu yer..150 cc ver 200 ver yine yer..yer ama kusar..sonra o mide kapakçığı hiç gelişmez ve reflüye doğru yol alır..o bebeği 70 ccden faxla besleme..yazıktır
Sefanurkahraman Benim bebeğim 3 ay 35 günlük 3 saate bi 100 cc içiyor yani fazlası zarar brnce yazık çocuğa ek gıda verebilirsin 5 aylıkmış benim bebeğim dogdugu günden beri mama içiyor yavaş yavaş yogurt yediriyorum
dugmeninAnnesi SedaOktenzbier emin olun az yedirmeyi denedim agliyor susmuyor ne yapsam durduramiyorum aglamasini bende bu kadar yedirmek istemiyorum
Buketvebade SedaOktenzbier haklısın canım tabikide bebek için yapıyorsunuz benim demek istediğim suistimal edildi bazı şeyler yanlış anlamayın hatta eğer o yardım sayfasını takip ettiyseniz oradaki gamze hanimada danışabilirsin yardım alan çoğu kişiler farklı hesap açıp tekrar yardım istiyormuş ben kötü birşey söylemedim yapıp yapmayacağınız tabikide size kalmış ben sadece olanları söyledim dediğim gibi bende kıyafet ve araba yardımı aldım söyledim zaten tersleyecek yanlış birşey yazdığımı düşünmüyorum canım
Sefanurkahraman dugmeninAnnesi pardon canım daha çok kicukmus ama çok fazla gelir ona sisirir bebeği ayrıca benim bebeğim çok içince asla uyuyamıyor hazmedemiyir
Deletedmom26 dugmeninAnnesi ben de doğduğu günden beri mama veriyorum. Şuan 3 ay 3 günlük kızım ve hala günde 5 kez 90 cc yiyor. Bence çok fazla veriyorsun her ağlaması doymadigi anlamına gelmez. Bir an önce azaltmalisin iyilik yapmıyorsun bu şekilde. 90 cc ver ağlarsa başka yollarla susturmaya çalış belki başka bir derdi vardır. 🙏
SedaOktenzbier dugmeninAnnesi canımın içi her ağlama açlıktan değildir..gazı vardır..bnm kızımın koliği 3. ayında geçti..hiç susmazdı..annem gizli saklı mama verirmiş ben uyurken, bi uyanırdım çocuk pert uyuyor..ya ağlasın bırak, gazı vardır ama o kadar mama inan yazık
SedaOktenzbier Buketvebade demek istediğim herkesin allahla kendi arasında..hem napacaklar ki satıyolar mı?
dugmeninAnnesi Kimseden yardim talep etmiyorum tesekkurler yorumlar icin Yerin dibine girdim Allah kimaeyi bu duruma dusurmesin Hic bi sekilde mama istemiyorum
Buketvebade dugmeninAnnesi canım bak ben seni ayrı tuttum sana demedim genel olarak söyledim bende burda söyledim elinde fazla maması olan varsa kullanmiyorsa yardım amaçlı alabilirim dedim zaten benim de ihtiyacım olduğu için bir annemizin küçülen kıyafetlerini istedim insanlık hali oluyor hala mama almakta güçlük çekiyorum benim dediğim insanların iyi niyetini suistimal edenlere inanki senin için söylemedim ben
SedaOktenzbier dugmeninAnnesi kıs mama dediğin ne ki? alınır da verilir de ama hata yapıyorsun bebeğine fazla vererek..bebeklerin çoğu zamanı ağlayarak geçiyor zaten..
dugmeninAnnesi SedaOktenzbier benim talep ettigim mama eczanelere bile siparisle gelen mama marketlerde bakkallarda bulunmayan bi mama "AC" Saticak olsaydim gidip te bu mamayi istemezdim kimseden Sizin icin demiyorum satiyorsun demediniz biliyorum
Buketvebade SedaOktenzbier hayır canım tabikide satılmaz ama farklı hesap açıp isteyenler için dikkat edin dedim sadece bukadar yanlış anlaşıldım bende burda yardım aldım bebeğine yetememenin ne demek olduğunu bende çok iyi biliyorum benim amacım sadece sizlere yanlış yapılmaması içindi bende elinde fazla mama olan varmı diye yazmisimdir bunu yazipta yardım isteyen bir annemize asla engel olmam tabikide