Elifduru sadece tesekkur etmekle yetiniyorum ben kimseyi salak yerine koymadim kimseye zorla mama aldirmadim kimsenin yakasina yapismadim sadece istedim yardim bekledim elinizde var yada yok ben zaten utana sıkıla yazdim bide bu sekilde yorum okumak gercekten cok kotu kimseyi inandirmak zorunda degilim ben gecen gun alyansimi sattim mama alabilmek icin elimde ne varsa sattim mama icin
Umarim asla benim, benim gibilerin durumuna dusmezsiniz
Cidden cok sagolun