Kızlar oglum 5 ay 26 günlük iki haftaya yakın kolunda şişlik kızarıklık ve pullanmalar olmustu son bi kac gun de ortası sarardi iltihap tutmuştu az once patladığını farkettim iltihabi akmış saglik ocagina goturmem gerekli mi bilmiyorum ☹️bu virüs ten dolayı da goturmeyi hic istemiyorum ayni durumda olan ya da daha önce yasayanlar yazar misiniz lütfen