Merhabalar kizlar bebegim 35. Haftada 2 kg doğdu. Cok sukur suan 1 aylik. Basindan beri ozel hastaneye gidiyoruz kontrol vs icin. Dün 1. Ay icin kontrolu vardi. Goturdugumde doktor kalca ve beyin ultrasonu istedi. Kalca ultrasonunun yapildigini biliyorum bu ayda. Ancak beyin ultrasonunun sebebini anlamadim. Biseyden mi suphelendiniz dedim hayir tedbir amacli yenidogana yapiliyor dedi. Zaten 10 gunlukken beyin ultrasonu cektirmistik. Sizin premature bebeklerinizde 1. Ay ve sonrasinda kontrolleriniz nelerdi. Acikcasi doktoru degistirmeyi düşünüyorum. Kalca ultrasonunuda ertelemyi dusunuyorum virusten dolayi.
(Bu arada rop yaptirdim temiz cikti)