Tek doktorun dediğine bağlı kalmayın lütfen. Benim de oğlum da hipotiroid olduğu söylendi sağlık ocağının aldığı topuk kanında. Değerler çok yüksek denildi bir daha verdik, yine aynısı oldu ilaç falan verdiler bi bölüme yönlendirdiler kullanmadım da gitmedim de kendi doktoruma götürdüm 11 günlükken kolundan kal aldı ordan baktı değerlere çok şükür hiç bir şey çıkmadı.❤️