Kızlar mama da değiştirdik ama kendi iştahı kapalı ya 3 Saaatte bir 60 içerse içiyor 🤦🏻♀️ Kilo kaybı da var diye Aptamil prosyneo aldık o aldırıyormuş dediler. Ama içmiyor yani napacağımı bilmiyorum biberonu diliyle itiyor. Burda okuyorum 3 aylık bebekler 150 falan içiyormuş çok moralim bozuluyor 🤦🏻♀️ Niye böyle olabilir ki.