Balder ya cok şükür gerek kalmadı sanırım ya 🙏 kendım bigün inat ettim vermedim biberonu cok ağladı aç kaldı kaşıkla verdim ama tuttu göğsümü bu kadar kolay olacagını düşünmemiştim bi bucuk ay ugrastım bir hafta denemedim tuttu inşallah devam eder böyle cok sevinçliyim 😍