Hanzade Gamzem12_y Yani normal süt poşetleri de plastik bildiğimiz çerez poşeti gibi oluyor. O nedenle sakınca olacağını düşünmedim.
Elif16s Gamzem12_y Dışarıdan aldığımız market ürünleri de o açıdan sıkıntılı. Sizde geldiği gibi ürünleri yıkayıp kullanırsınız. Zaten poşet hepsi.
Elif16s Gamzem12_y oturduğunuz yere bağlı. Ben Bursa’da yaşıyorum. E bebekten sipariş verdiğim de falan iki güne muhakkak elimde oluyor. Baby&Me almıştım gayet iyidi ve diğerlerine göre fiyatı daha makuldü.
Pinkbery Gamzem12_y başka hicbiseyle saklayamazsınız Malesef. Buzluga atacaksanız yalnızca süt saklama poşetleri uygundur.
AliEmirveAnnesi Ben dışardan açık süt alıyorum fazla olanı kavanozlara koyup dondurucuya koyuyorum kaç kere koydum çıkardım hiçte patlamıyo bi sıkıntı olmaz erkenden çıkarırsın kendi kendine çözülür. Madem yok elinde ozaman en sağlıklısı cam👌
Zeynepikram Gamzem12_y canım bn pet şişeye bırakıyorum azar azar bnm de sipariş versem 1 haftadan önce gelmez düşüncesine sipariş vermedim pet şişede birşey olacağını düşünmüyorum önceden çıkarıp çözülmesini bekler sonra da biberonda ısıtırım diye düşünüyorum kapakların üzerine de tarihlerini yazıyorum ona göre kullanırım diye