Zynpglsrn Hanımlar bebeklerinizin zeka gelişimi için neler yapıyorsunuz bu aylar da zeka kartlari kullanan varmı acaba ???
Sndzkbr Zynpglsrn valla daha küçükler ben aldım duruyor hazırda daha çok konuşup kitap okuyorum kitaptaki resimler gösteriyorum tane tane konuşuyorum müzik dinliyoruz daha çok eğleniyoruz 🤷♀️
Ati22 Zynpglsrn bız 3bucuk aylığız ben 2ayliktan beri zeka kartı kullanıyorum. Şuan da coknfazla oyuncağımiz yok su süreçte almak da istemiyorum. On farklı şeyler göstermeye çalışıyorum renkli eşya o an ne denk gelirse.
Ceren0109 Zynpglsrn biz4 ay 2 gunluguz 3 aylıktan berı gosterıyorum oğlum onlarla oynamayı cok sevıyor onceden tam tutamıyordu sımdı tutuyo onları gorunce heyecanlanıyo felan😂
Teachermom Zynpglsrn 6 aylik olana kadar isitme duyusu on planda oldugu icin cingiraklar muzikli oyuncaklar kullaniyorum ve sarki dinletiyorum kitap okuyorum.
Ceren0109 Zynpglsrn valla ben instagram dan bebe yatmaz sayfasındsn aldım kapıda ödeme oldugu için memnunum