Huzmee gecmis olsun canim deger yuksek deil benim oglumu 18 le bile yatirmadilar 20 lerde olunca yatis oluyomus sen takma kafana ..iyice besle doyur kaka cis yaptikca atacak sariligi ..bu sarilik bide cok enteresan bukalemun gibi gun isiginda disarda bebek bembeyaz oluyo los ortamda aksam isiklar yaninda veya kapkara bazen yesile turuncuya donuk oluyo resmen akliyla oyuno insanin ..zamani gelmeden acilmaz rengi emin ol gozumuze sararmis gorunuo aslinda 3 ayi doldurunca ak pak oluolar zaten ;benim oglum 3 ay turuncu kara gezdi bikmistim artik "aaa bu bebek sarilikmi"diye sorulardan goruyon madem ne soruon hayret bi olay ..neyse dedigim gibi bolca besle canim yok altin tak yok sari yazma sari giydir hep hikaye annem de hep ole dedi yaptim da son care hic faydasi yok yani..zamani gelmeyince gecmio .onemli olan da kandaki degeri goz yaniltir herzaman ..deriden gec atiolar cunku sari rengi.