Kizlar kızım 83 cm 13.5 kilo 5 no kilod bez kullanıyorum ama kenarları biraz sikiyor gibi uzun süre kalınca eskisi gibi çok aşırı sikda degistirmiyorum artık 3 bez fln kullanıyorum ama sanki +plusa gecersemde orta yeri çok büyük olcak bunda bile çiş yaptigu yer çok pot duruyor büyük gibi sizdede öylemi?