Nilikos dokulmeyi gecdim turlu turlu haller oldu sacima. Sac diplerimde konak oldu, kepek oldu, fon yapmiyorum ama yiprandi. Bir hal oldu saclarima hayatimda boyle gormedim onlari. Tum sinirlerimi bozuyor. Doktorum hicbir sey yapmamami bir yil sonra kendi haline donecegini dedi. Hormonlar oturdukca onlarda duzelicekmis. Bende o duzelene kdar depresyonda kalicam her hlde 🙄 bugun en son aloe bitkimi kesdim hepsinin jelini cikardim yumurtayla birlikde maske yapicam. Onsuz karantindeyiz evde 😄