Ss18 Bebeğim 3aylık olucak. Çok fazla terliyor. Emmesi güzel ama yine de su kaybı oluyor mudur due endişe ediyorum.
Gencanne19 Ss18 2 aylıkken ateşi çıkmıştı ishal oldu falan derken su vermeye başladım suan 4 ay 2 günlük sürekli veriyorum suyun zararı olmaz aşırıya kaçmadıkça
Myagz Ss18 6 aylık olup ek gıdaya başlayınca verdim. Temmuz Doğumlu ama bi su kaybı yaşamadı anne sütü aldığı sürece vermedim 😊
Yusufyigit-1 Ss18 benim bebeğim anne sütü mama şeklinde besleniyordu ama anne sütünü az aldığı halde ben 3 haftalıkken başlamıştım ama hiç sevdiremedimm 7.ayinda mama değiştirdim şimdi maşallahı var güzel su içmeye başladı