Anneler merhaba benim kızım 14 aylık olmak üzere calısıyorum o yüzden sadece akşam ve gece emziriyorum ama gece sanırım doymadığı için sürekli uyanıyor gece rahat uyuması için aptamil alıyım dıyorum sizler bu durumda neler yaptınız ya da hangi mamayı önerirsiniz kızım hiç mama kullanmadı o yüzden mamalar hakkında pek bilgim yok